FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Zombie

Trött.. såååå trött. Mina underbara ungar väcker mig på mornarna, jag vaknar knappt längre av mobil-larmet och somnar om på 2 sek typ.

Har grävt fram en massa vitaminer jag har haft legandes i skåpet här, rosenrot, prenumererade på det förrut men påsarna blev liggandes i ett skåp oöppnade. Så nu jävlar ska de användas och jag hoppas på resultat omgående! Har lagt dem i en söt liten burk som jag ställt bredvid burken jag har kaffepulvret i, då lär jag inte missa att ta dem på mornarna!



Kom inte iväg till jobbet i morse, är glad att jag fick iväg barnen i tid, att de fått i sig frukost och allt med sig som de ska till skola och dagis.

Men mig själv är det värre med... ska bli ändring på det! Måste!! Ska ringa jobbet strax och säga att jag kommer imorrn istället, om tröttheten försvunnit tills dess såklart.

Ser fram emot onsdag då jag ska träffa min nya läkare, antar (hoppas) att det kommer ändras lite på doserna på mina femtioelva mediciner och ev att nån medicin kan plockas bort, zombie-trött vägrar jag att fortsätta vara!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0