FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Dags att sova strax

Trodde jag skulle komma i säng tidigare, men nu är det mesta ordnat inför morgondagen då Vilder fyller 6 år.
Vi har gått ihop till en ny cykel till honom, jag, pappa, farmor och farfar, sen har vi köpt lite lego.

Flängt runt som ett skållat troll idag, mår fortfarande lite illa och kallsvettas och känner mig lite snurrig. Så det ska bli grymt skönt att sova, och mår jag bättre imorrn så tar jag mig till jobbet. Sen har jag ett fynd på G, ska hämta en grej imorrn, till ett riktigt vrakpris! Måste ordna skjuts bara... och lite bärhjälp. ;)



Denna får han från syrran, TOYSTORY-lego

och sen av lillebror 2 legomotorcyklar som egentligen var det enda han önskade sig... det var viktigt med 2 då han ville att lillebror oxå skulle få en. Såklart köpte jag 2, gullungen, fina tankar om sina syskon uppskattas och ska uppmuntras tycker jag!






Han kommer bli riktigt lycklig min lilla skatt, han fick sova i min säng med min nalle inatt, så jag tar hans säng istället så jag inte väcker honom när larmet ringer imorrn.



Till frukost ska jag grädda våfflor tänkte jag.


Kommentarer
Postat av: Malin

Förstår inte hur du orkar fixa och greja när du är ensam med dina 3 barn, jag orkar inget förutom alla måsten så jag beundrar dej verkligen!

Läser din blogg så fort du uppdaterar den, gillar den verkligen!

2010-09-16 @ 08:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0