FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Energi! Tackar och bugar, du är så välkommen så!



Tog bort de otroligt fula "träplattorna" som satt i trappan på väggen...
även ledstången till trappan som satt på väggen.






Fått upp löven och spegeln.. och ställt tillbaka förvaringen där de ska stå... sen ska det bli heltäckande matta på golvet och tavel-lister på väggen ovanför den vita förvaringen... sen upp med nått väggord.

Ja, städa ska ju göras oxå... såklart! ;p

Det som syns på bladens skaft är 2 fjärilar jag satt dit.

Men jag är helt klart nöjd, har fixat allt själv!

Har även sprayat 4 gamla fula krukor som var vinröda, i guldmetall, hittade 2 sprayburkar här hemma i skåpet!

Det kom en skur med regn efteråt, men men, får se hur de ser ut då de torkat ordentligt.

Fick ett ryck å sprayade lite andra grejer oxå.. bilder kommer sen!

Nu sprudlar kreativiteten här!!!!





Kommentarer
Postat av: ylwawiie

Gud vad duktig du är som fixar & grejar själv!



Tänkte bara be om en grej hära: Jag går barn&fritidsprogrammet & vi ska göra ett projektarbete detta läsår & jag har ingen idé om vad jag ska göra. Det ska ha något med Barn & Fritid att göra. Jag jobbar själv & har ingen grupp att bolla mina idéer med så jag tänkte fråga runt lite. Eftersom du är mamma & har barn kanske du har något att komma med?



En idé jag & min lärare diskuterade är att trycka upp någon slags information. Förra året var det en som gjorde en kokbok för barn så det kan jag ju inte göra men något i samma stil kanske? Vore jättetacksam om du vill skriva till mig om du skulle ha någon idé. Skulle verkligen uppskattas! Tack på förhand!

2010-09-03 @ 16:18:23
URL: http://smurfsnopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0