FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Första väggordet uppe!

Detta fick sitta till vänster vid ingången till själva köket... man ser den då även från ytterdörren då man kliver in hos oss. :)

 

Irriterar mig liiite på att ordet MOMENT hamnade nån millimeter snett, men skitsamma, det är ju budskapet som räknas! :)

Nu väntar jag på att spacklet i trappan ska torka så att jag kan måla en till omgång. Siktar på att bli klar ikväll så att jag kan få upp väggorden som ska sitta där. *kliar i fingrarna*


Synd att de inte har hemkörning från Rusta, fan.. vill så gärna tapetsera färdigt idag! Pallar inte sätta mig på bussen. Men den som väntar på något gott?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0