FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Fredag!

Snoozade i nästan en timme.. hatar mornar, men idag är det iallafall fredag! Min ena kyl har pajat, så jävla typiskt, inte direkt gratis att köpa nytt. Får se hur jag löser det.

Dammsugarn blev lagad igår, så idag har jag förklarat krig mot dammtussarna här, snacka om "alla mot en" men jag har ett vapen nu med ordentligt drag i! ;p


Har röjt och slängt en massa, igår plockade jag isär hyllan i pojkarnas sovrum som det stod en massa böcker och annat i. Så less på saker som bara tar plats och samlar damm på små ytor. Men nu står böckerna i en annan hylla.. som oxå ska bort sen, så fort jag skaffat/hittat en ny som ska passa in bredvid garderoben uppe i trappan.

Måste få upp resten av taperna i pojkarnas sovrum nu så att listerna kan sättas tillbaka i taket. Ett projekt som legat vilandes i snart 2 år drygt...

Har haft ett hektiskt schema sista veckorna, särskilt med tanke på allt jag gjort hemma och sen så har pojkarnas pappa varit sjuk och är fortfarande sjuk så jag har haft dem även på "hans helg". Så ingen direkt vila här inte!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0