FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Fyndat idag!

Hittade en spegel på blocket, ja jag skulle nästan kunna kalla den för hittad bokstavligt talat för den var skitbillig, bara 200:-!! Hade nog tur att vara först på att ringa...

Kolla så grymt snyggt det blev med den hemma hos mig!!!




Har bytt gardiner i sovrummet.. syns lite dåligt på bilden men de e skitfina, ljust rosa från HM.



Belysningen är från Jotex, passade på att beställa då jag hade halva priset på valfri vara. Körsbärsblommor som man sätter på väggen egentligen, men jag böjde till dem lite och blandade dem ihop med några vita plast-rosor jag hade på vinden och satte i en vas...

Mycket nöjd är jag!

Zooma
Klicka på bilden så kommer du till Jotex

 


Kommentarer
Postat av: Therese

GUUUUD vilken fin spegel!!! Helt sanslöst fin! Jävla tur du hade som hitta den! :D Kraaam!

2010-09-17 @ 09:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0