FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

God morgon

Frost ute, riktigt kallt med andra ord! Ska ta och leta fram alla varmare kläder här och plocka undan tunna jackor, tror det börjar bli dags.


Försov mig lite, eller snarare så hade jag sjukt svårt att komma upp, somnade om efter varenda gång jag snoozade mobilen, tillslut kom Vanessa in och påminde mig om hur mycket klockan var.

Vilgot är hemma med mig idag, hostar och låter riktigt förkyld. Han satt här nyss och talade om för mig att:

-Du ska få en cykel av mig, i klapp, ja, i JULKLAPP mamma, det ska du få av mig. Måste bara vänta på pappa och att han får köra den i lastbilen och betala.

Gullungen!!

Lite bilder på den vackra morgonen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0