FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

God morgon

Min blogg är knäpp, vissa inlägg publiceras utan att finnas kvar i arkivet, helskumt! Varför blir det så? Nån som vet?

Jag drog igår från DS efter drygt 2 timmars väntan, hade det varit något allvarligt hade jag ju inte behövt sitta och vänta så länge.. *uteslutningsmetoden*  Blodtrycket var OK och likaså pulsen, fick lämna blodprover och sen vänta.... och att vänta, är inte riktigt min grej, inte den tiden på dygnet med bara vårdguiden att bläddra i och tråk på tv:n.

Skrev under "frigivningen på egen risk" och ringde efter skjuts hem. Kom hem runt 12 och sen blev det sängen efter lite te.

Hade fått en propp i handleden som gjorde riktigt ont, strålade och spände ut i armen som då man tar en spruta och det kändes enda upp i ansiktet på höger sida och jag mådde skumt och blev lite yr.

Men idag känns det bättre och jag är glad att jag valde att dra hem, har bara ett litet blåmärke kvar och domningarna är nästan helt borta.  















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0