FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Hej hopp

Nu äntligen hemma igen, följde med Vilder och hans skola på utflykt. Till Lindholmen, i skogen. Vad tänkte jag med? Klart Vilder tyckte det var väldigt skoj att jag följde med, men varför valde jag dessa skor???




Men vackert var det i naturen, älskar hösten och alla färger, även de grå!


Har varit lat sista halvåret och tagit alla bilder med mobilen, men kanske ska ta mig i kragen och börja använda min riktiga kamera. Men bilderna blir endå rätt hyffsade med mobilen tycker jag.

 






Det var skönt i solen, men då den gick i moln blev det riktigt kallt. Jag frös om fötterna och kom på att jag hade papper i fickan som skulle lämnas innan 12, så jag åkte hem därifrån tidigare.



Men det var skoj att se Vilder bland sina kompisar, jisses så stor han blivit!

Jag blev glad att han faktiskt ville hålla MIG i handen ett tag!


samma bild fast ena är upp-och-ner... ser lite kul ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0