FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Lördag fullt ös medvetslös

Höstmarknad var det idag. Så jag och Cicci gjorde Tuna med våra barn.

Vi har bl a skådat Vallentuna från 150 meters höjd i nån slags skylift.

Härlig känsla!
 
 


Vilder ville stanna kvar på marken


Ola sjöng på cenen då vi var uppe i luften.

Såhär glad var Vilder då vi kom tillbaka!





Minigolf på Nordea, ungarna fick en varsin spargris i plast som pris.

Jag är HELT slut efter denna dag, men kul har det varit och ungarna är skitnöjda!

Ska krama kudden strax, ungarna ligger däckade sen en stund tillbaka och jag har haft några grannar/vänner här.

Nu är det tyst i huset och jag längtar efter sömn.


Imorrn blir det nya tag, får hem ett skåp som jag köpt på blocket och sen ev. en utdragssoffa. Har sålt mina gamla möbler och köpt "nytt" för det. Ombyte förnöjer!

Nä nu fan ska jag sova!!!!


God natt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0