FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Torsdagmorgon

Hade riktigt svårt att vakna idag, trots att jag la mig väldigt tidigt igår, somnade runt halv 10 redan...

Vilder och Vilgot ville byta plats idag,
de bytte namn och trodde att Vilder skulle kunna gå på dagis istället för Vilgot och tvärt om.

SKITSUR och ledsen blev Vilder, helt plötsligt vill han INTE gå i skolan alls mer... utan på dagis igen.

Sen sa han att några hade slagit honom i skolan, så jag gick med honom till skolan och väntade på fröken med honom så att vi kunde reda ut den saken. Med andra ord drog det ut på tiden för min del, jag skulle varit hos läkaren strax innan 8, så jag gick hem istället, så jäkla drygt att ta en lapp och få nr 8 typ... betyder att man får sitta och vänta i upp till 2 timmar om man har otur!

Så imorrn ska jag förbereda mig och ta mig min dator ifall det blir väntetid.

Har haft lite ont i skallen så jag hoppas på regn snart, underbara gråa moln klär himlen idag, så jag håller tummarna för lite nederbörd!

Jag ska iväg på möte kl 13 idag, sen jobba till 15.

Imorrn är det fredag, och pojkarna ska till sin pappa!

Jag ska måla trappan i helgen, helt i vitt. Skulle få en burk färg som nån hade över, perfekt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0