FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Världens bästa storasyster!



Mina små-pojkar, har världens bästa storasyster.

Idag gick jag tidigare med Vilder till skolan för att skynda mig till läkaren för att hänga på låset för att komma in bland de första då de öppnar, hade flyt, fick lapp nr 1!!
Bättre än 8 som jag fick sist typ.... dvs vänta nästan 2 timmar.

Men iallafall, så ringde jag Vanessa (som cyklar tidigt till skolan på mornarna, strax efter 7 redan tokstollan!) och bad henne sitta med Vilder i hans kapprum tills nån kompis till honom dök upp, ville inte lämna honom själv där 20 min innan.

-Självklart! blev svaret och hon kom och satte sig med honom så att jag kom i god tid till läkaren!



Världens bästa Vanessa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0