FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Aptrött

Grabbarna slocknade i bilen på väg hem, vi har varit hos deras farmor ch farfar där vi ätit en massa god påskmat. Själv är jag helt slut och ska lägga mig strax jag med, luften har gått ur mig helt och så har jag sträckt armbågen på nått konstigt vis så det lixom gör ont enda från fingerspetsen upp till axeln, nacken och huvudet och ner i ryggen på ena sidan. Ska inte till min sjukgymnast förrän på fredag nästa vecka.. hoppas att det ger med sig innan dess, kanske sover jag bort det om jag ligger rätt? Domingarna börjar krypa fram i ansiktet oxå. Typiskt!

Men kidsen är nöjda, de såg påsktuppen och fick en massa påskägg.

Känner mig helt tom på energi, känns lite som om alla färger börjar blekna för att mötas i en enda grå-daskig dimma.

Så det enda som brukar funka då... är att sova. Och hoppas på att vakna med alla färger intakta igen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0