FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Att sova eller inte sova?

Sitter i valet och kvalet, antingen så lägger jag mig nu på stört, eller så sitter jag uppe en stund å kollar på tv.
Att det ska vara så jävla svårt att bestämma sig??

Har städat massor idag, dammsugit och grejat, är riktigt nöjd. Hade sån ångest över att jag försov mig i morse, så då försökte jag städa bort den. Det funkade ganska bra faktiskt. Är inte liiiika missnöjd över denna dag som jag var i morse då jag vaknade.

Förresten så drömde jag en massa otäcka saker inatt, en del av känslan från drömmen sitter fortfarande kvar, minns inte riktigt detaljer eller händelser, utan känslorna som var grymt jobbiga.

Kanske därför som jag drar mig lite för att lägga mig redan nu?

Är rastlös och trött på samma gång, irriterande. Men det är FREDAG imorrn och jag ska till jobbet och sjukgymnasten. Vanessa ska till pappa i helgen så det blir bara killarna hemma med mig.

Jag är för övrigt riktigt irriterad på migsjälv som inte sparade kontakterna på kortet i mobilen utan i själva telefonen, som är TVÄRDÖD nu. Med andra ord har jag INGA nummer. Fan att man aldrig lär sig???





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0