FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Förresten, PLÖTSLIGT HÄNDER DET!!!

Igårkväll då jag skulle lägga mig, så försökte jag somna utan en insomningstablett och lyckades för första gången på över ett drygt år!! Alltså, jag har ju testat förrut men har då legat sömnlös i minst 3-4 timmar och tillslut gett upp försöken att somna "naturligt" och tagit en insomningstablett, ja man blir ju rätt knäpp och ur form om man får för lite sömn under en längre tid, det är nog värsta boven på humörfronten för oss alla. Sömnbrist kan knäcka vemsomhelst ju.

Igår somnade jag iallafall inom 30 min, utan stilnoct som sällskap!! Kände mig helt lyrisk över tanken då jag vaknade, att jag faktiskt lyckats efter så lång tid och efter så många misslyckade försök som slutat med att jag legat sömnlös, ibland hela nätter.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0