FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

God kväll!

Idag fick Vilgot vara ledig från dagis och vi tog en promenad till centrum, eller jag gick, han cyklade. Sen blev det taxi hem till hans stora förtjusning. Jag hade handlat en massa och orkade inte släpa på allt hela vägen hem, då hade nog både nacken och ryggen strejkat sen.

Har fått lite mer gjort idag, fick till det i badrummet, satte tejp där jag skulle borra, och då funkade det efter en hel del trixande. Fick borra med en smalare borr först och sen öka stl eftersom. Men nu är spegeln ovanför handfatet uppe, spikrakt och jag är skitnöjd, har ju fixat det alldeles själv!!

Imorrn ska jag lägga ut lite bilder på mitt fina "nya" badrum!!

Imorrn fredag, gud så skönt!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0