FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

God morgon vackra lördag!

Vaknade strax efter halv 10 och fick frukost på sängen! Söta ungar, ibland blir man mållös bara av deras söta små idéer.

Sovit jättetungt och vaknade med en ganska så gräslig huvudvärk men den är borta nu. Har börjar sortera lite ren tvätt och ska fortsätta då jag endå har ångan uppe. Idag ska badrummet bli klart, bara en lampa ovanför spegeln som fattas. Så bilder kommer, bättre sent än aldrig, eller hur?

Imorrn åker Vanessa till Barcelona med min mamma på en minisemester, hon är hemma sen igen på torsdag.

Igår påskpyntade jag en del, så nu är mitt kök ännu mer färgsprakande än innan. *nöjd*

Hittade billigt påskpynt på Ica som jag blev helnöjd med, en massa färgglada plastägg med sidenband och rosetter som vägde typ noll. Annars så tycker jag att påskpynt man köper har samma vikt som julgranspynt och tyvärr bara hänger alldeles för tungt i det tunna påskriset.

Slänger in lite mobilbilder..




Idag ska jag passa på att prova alla mina jeans å ta bort dem jag inte kommer i. Lika bra att göra en sådan sak då man är utvilad och på gott humör, för kan ju tänka mig att det kommer kännas en aning surt att inte komma i hälften av alla jeans pga viktuppgång.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0