FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Hoppas på en duracelldag imorrn!

Tröttheten från i morse är spårlöst försvunnen, och känner jag mig själv rätt blir det inte många timmars sömn inatt men kommer antagligen vara på topp imorrn endå, sen kommer svackan nån gång efter helgen typ..

Men som sagt, måste ju njuta av stunderna!

Imorgon är en annan dag,
och den som inte lever i nuet missar SJUUUUKT mycket!

Go with the flow, eller vad är det man säger?

Är du trött, SOV, är du pigg, NJUT av det. Allvarligt, jag menar allvar. På riktigt.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0