FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Så kommer den dagen tillslut...

Svinet muckar den 12:e april. Fick veta det idag då jag ringde hem och bad att få min post öppnad och läst. Känns inget vidare direkt, men tror och hoppas INTE att han dyker upp hos mig då han har villkorlig frigivning och åker in för minsta lilla igen.

Vet inte vad jag skulle göra om jag såg honom, jag skulle förmodligen kräkas av en blandning av skräck och äckel inför den människan som gjorde mig så trasig. Och inte bara mig heller, utan fler personer drabbades av den jävla våldtäktsmannen och kvinnomisshandlaren innan han åkte fast.

Skulle inte gråta om han blev påkörd av ett tåg eller nått, hoppas innerligt att han har vett nog att ta livet av sig faktiskt, sånna som han förtjänar inte att gå lösa på den här planeten.

Men känner en psykopat ånger? Alltså äkta ånger, krokodiltårar, sjuka "förlåt-mig-jag-älskar-dig-det-var-därför-jag-gjorde-dig-illa-i-paniken-att-förlora-dig"-mail med en massa ursäkter och ledsna hundögon räknas inte.

Men nu ska jag inte låta detta förstöra resten av min semester, än finns det hopp, han sitter fortfarande bakom lås och bom på anstalten i Sala, har jag tur så kanske han får tag på ett rep och hänger sig igen, och så håller jag tummarna hårt för att ingen ska skära ner honom så som jag dumt gjorde av ren reflex...

Nu ska jag ut med kameran en sväng och fota lite, haft batteriet på laddning hela dan idag.









Kommentarer
Postat av: GillarAttLäsaDinBlogg

Hej!



Kram på dig! Ingen ska behöva uppleva såna saker som du gjort, hoppas bara du mår bra ändå och kan leva som vanligt nu efter att "din skräck", släpps ut!?



Ta hand om er... :)

2011-04-08 @ 22:26:40
Postat av: Fritjof

Hej!
Ursäkta att jag rör om i detta trauma igen, men det är jätteviktigt.

Jag behöver få fram en bild på svinet.

Svar: Ingen fara ska kolla vad jag hittar... Återkommer
Yoanna

2013-04-18 @ 19:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0