FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Sov riktigt dåligt inatt

Somnade sent, strax innan 2 tror jag klockan var. Sen vaknade jag igen kl 4!! Kunde inte somna om så jag gick upp en stund, sen vid 5 gick jag och la mig igen och vaknade sen av mobil-larmet kl 05.45.

Lite stressig morgon men barnen kom iväg till dagis och skola tillslut och jag tog en promenad till jobbet och stod där och gäspade till kl 14 då jag åkte hem, fick skjuts av min vän Lorencita och plockade upp Vilder i skolan på vägen hem, han har tydligen haft ont i örat idag.

Jag ser inte fram emot att städa.. men hur mycket jag än blundar så finns allt kvar endå när jag öppnar ögonen igen. Ska ta en powernap och sen ta ett ryck och börja röja här hemma. Måste... men när jag väl kommit igång så hoppas jag att allt går snabbt och smidigt som fan av bara farten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0