FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Åhh!

Idag har jag jobbat, det var riktigt skönt att vara tillbaka på jobbet. Sen handlat lite och käkat lunch med Lotta, plommonen plockar vi nån annan dag... fy satan vilken äcklig lunch, china-haket här i Vallentuna har tagit bort sin buffé, vi åt friterat fläsk och vårrullar... smakade arsle typ (hur det nu smakar??) men ÄCKLIGT, iallafall. jag tyckte det var så äckligt så jag åt typ inget, å Lotta som åt av det... spydde sen.

Så ett tips, ÄT INTE DÄR!!!


Min älskling kom idag efter att jag jobbat, han kom med blommor och presenter. Tänk om jag vänjer mig????

Känns skumt att vara så älskad,
han gör allt för mig, kliar min rygg hela natten om det så behövs. Det materiella är en värdslig sak, men såklart jag blev skitglad. Men det bästa jag får av honom är hans kärlek, omtanke och tid, hans närvaro då jag mår dåligt, hans tröst då jag är ledsen. Och hans skratt när jag är glad. Och hans hjälp när min ork tar slut.

Han bryr sig om mig så himla mycket, tror aldrig jag någonsin varit så älskad av någon förrut. Villkorslös kärlek, trodde det var för andra eller en saga. Nu blir min saga sann. Är ingen stackars askungen längre som slavar och sover i askan... nu har jag fått prinsen och hela kungariket! Bara bröllop som fattas!

Datum är redan bestämt... 121212 såklart! Askungen-tema, GIVETVIS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0