FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Försov mig..

såklart, vad annars?

Skulle gått till läkaren kl 8 i morse, men tror jag behövde sömnen mer. Var ju vaken inatt mellan 2 och 6 innan jag lyckades somna om igen. Pulsen är fortfarande nere i 70 och jag försöker njuta av lugnet, både hemma och inuti. Ska ju endå till min sjukgymnast imorrn och sen på fredag har jag en bokad tid hos min läkare.

Försöker få tag på pojkarnas pappa så jag vet vilken tid de kommer tillbaka. Sen imorrn är det fritids som vanligt (mån-tis var stängt) och det ska bli galet skönt att få komma in i hederliga gamla skolrutiner igen efter helgen då skolan börjar! Och så närmar vi oss hösten, min absoluta favoritårstid, ett stort plus är att det mörknar om kvällen fort, såååå mycket lättare att lägga barnen i tid då!


Nu äter jag frukost med Vanessa i vardagsrummet, hon kollar tv å jag sitter med min dator i knät. Mysigt!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0