FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Häcken full och trotsiga ungar!

Har varit livat här hemma, minst sagt, men nu blir det andra bullar.

Vilket man INTE ska säga till barnen, för Vilder la minsann bullarna på minnet och frågade när sjutton han skulle få "andra bullar", så det var bara för mig att öppna frysen och plocka fram en påse som låg där... och det var första och sista gången jag använde det uttrycket här hemma!


Har besök av en god vän så idag har vi röjt som sjutton ute på baksidan och fixat här hemma. Vilgot gillade gräsklipparen.



Vilgot har målat en gravsten till Oliver, dags att begrava honom innan det glöms bort... jag behöver platsen i frysen till annat. (Oliver är Vilgots döda mus, som ligger i tryggt förvar i frysen i väntan på jordfästning)



Vilder kläcker ur sig följande när han tittar på brorsan som målar gravstenen;

-Mamma, när du dör, då ska jag måla en JÄTTEFIN gravsten till dig!!!



Ja... hahaha, vad säger man? Tack eller? ;p



Lite andra bilder från igår..


Som ni ser så gillar Vilgot att ta kort... på det mesta... och på min RUMPA!!!


Adde har blivit kär.... i min kompis hund Emmie!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0