FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Härlig dag med besök från andra sidan stan

Sandra är en av mina äldsta vänner, vi har delat lägenhet som tonåringar och sen har vi haft kontakt till och från sen dess, en underbar människa är hon!

Ett av våra roligaste och bästa minnen tillsammans är då vi som småtjejer kommer in på Café Opera, och Sandra var dessutom bara 17 då och jag 19! Kolla så söta vi var!!

Hittade denna bild i en låda på vinden för ett tag sen, hade gjort en förstoring av den för lääänge sen, ska sätta den i ram å hänga på väggen nu tänkte jag. Riktigt skoj att ha just det ögonblicket fångad på bild!!!

Och i A4-format dessutom!!

 

Våra pojkar gick loss på studsmattan med ett gäng vattenballonger medans vi drack kaffe och pratade.





Livet är bra härligt ibland!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0