FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Lördag och äckelvarmt, regn tack!

Det är riktigt varmt idag, men gissar och hoppas på att det är ett sista farväl av sommaren denna helg så att hösten får blåsa in ordentligt med regn och rusk. Jag älskar hösten, absolut den bästa årstiden enligt mig!


Cyklade till centrum med kidsen i morse och pantade burkar och handlade lite gott till kvällen. Hade tänkt baka idag men väntar nog tills solen tar sig i kragen och gömmer sig innan jag sätter på ugnen.

Har lite städklåda men har fått order om att bara ta det lugnt resten av helgen... lättare sagt än gjort, men jag anstränger mig verkligen just nu för att inte göra nått alls typ... men det kryper lite i mig endå, får se hur länge jag sitter kvar där jag sitter... Vill ju så gärna städa å fixa när jag lixom är sugen på det och har ORK.

Men vet ju att jag måste spara energin och inte jämt köra slut på den så fort bara för att den visar sig. Jag är som min förra mobil som blev full-laddad på 5 minuter och sen tog batteriet slut efter bara några samtal typ. Måste byta ut mina inre batterier kanske, hur fan gör man det?



Kommentarer
Postat av: Therese

Vet precis hur du känner de där me att man vill passa på att städa när man har suget att göra de! Vet att du inte ska stressa å sådär, men kan du inte städa lite fast i en lugn takt, och kanske bara plocka lite försiktigt? Kraaam!!

2011-08-27 @ 17:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0