FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Onsdag, lill-lördag!

Fast det blev lill-lördag igårkväll istället. Min älskling lagade god mat, och till god mat så passar ett gott vin och trevligt sällskap, vi hade över Lotta och Kristian på middag.


Vilgot skulle ju lagat maten
men han ville vara ute och leka istället. Jag fick typ lata mig, fasiken så svårt det är att vänja sig vid att bli så upp-passad och bortskämd, men jag NJUTER av varenda sekund, tro inte annat! Men det är nästan som om man är rädd att vakna ur denna vackra dröm, fy så ledsen jag skulle bli om jag plötsligt vaknade och allt bara var en dröm.... det är en sådan otrolig kontrast till hur jag haft det innan så därför tror jag ibland att jag drömmer. Men han nöp mig lite när jag frågade sist om jag drömde, och jag vaknade inte, så det var ingen dröm utan verklighet!

-Nyp mig älskling, jag tror jag drömmer!


Ska berätta en vacker saga här senare, med ett lyckligt slut. Happily every after. Gammal kärlek rostar aldrig.





Kommentarer
Postat av: Therese

Å vart har du gömt "gilla" knappen då..? :)

2011-08-31 @ 17:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0