FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Skitungar!

Mina pojkar kör något enormt med mig just nu, testar testar testar... ALLT. Jag känner mig som en jävla .papegoja som har hakat upp sig; Nej. Nej. Nej. Nej. Nej..... och nej. Men tror ni att det hjälper??

Ordet NEJ kan jag får upprepa hur mycket somhelst men de fattar endå inte. Ligger det i generna tro? Att de är POJKAR? Det är väl ganska allmänt känt att motsatta könet har svårt för att ta ett nej... ;p

Men iallafall,
så finns det EN man i mitt liv som vet EXAKT hur man behandlar nån man älskar. Nämligen MIN kille. Han behandlar mig som en prinsessa och förhoppningsvis så tar pojkarna efter honom tillslut.







Kommentarer
Postat av: Linda

åh, du är värd att bli behandlad som en prinsessa! Men du, barn llyssnar inte på ordet NEJ, de hör det inte. Försök formulera om "Jag gilalr inte att du gör så" Det är inte roligt att tjata" ja osv, vet att det är svårt. jag säger nej till min dotter ALLTID och hon är rätt hemsk mot mig just nu =////

2011-09-01 @ 06:22:29
URL: http://www.lindisen81.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0