FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

VACKERT!!!

Vilade en stund och mådde bättre då jag vaknade, sååå skönt. Har dammsugit lite å plockat, fy satan vad kläder det finns överallt här!!!

Sen skiftade himlen färger och jag fick mitt efterlängtade regn. Tog lite bilder, hade hoppats på en regnbåge men den uteblev... såg istället då jag gick igenom bilderna upptäckte jag att himlen var full utav änglar!!!

Mäktig känsla!! Kolla på bilderna, ser du änglarna bland molnen du med??

(nej, jag har varken rökt på eller druckit..;-))


(nere till vänster på bilden ser det ut som 2 änglar som kramas...)





(Underbart, änglar i profil som kramas och pussas!)

Tyvärr har jag inte Photoshop i denna dator, annars hade jag kunnat ringa in där jag tycker att man ser änglarna.







(nej, jag har varken rökt eller käkat svampar, jag lovar, ser du änglarna som jag ser?)
 Bilden här ovan tycker jag blev vansinnigt vacker, likaså bilden ovanför denna!!!!





(nere till vänster på bilden ser iallafall JAG 2 änglar som omfamnar varandra)

Googlade fram några bilder på änglar som jag tycker påminner om dem som jag såg i mina bilder...





angel angels god bless you blessed religious christian catholic
Unicorn






Kommentarer
Postat av: Linda

JAG ser dem oxå! så om DU är knäpp ja då ör JAG det med =) det ÄR änglar där. jag har en viss förkärlek till änglar och det övernaturliga =)

2011-08-31 @ 13:13:10
URL: http://www.lindisen81.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0