FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Dag 19 på 30-listan


– Detta ångrar jag


Ingenting egentligen.
Allt som sker har förhoppningsvis en mening, hur dumt eller konstigt det än låter. Det som inte dödar, det härdar. Och att ångra sig är ondödigt slösande på energi, för man kan inte göra något ogjort i efterhand. ALLTID lätt att vara efterklok, att ångra sig är värdelös. Det som sker det sker, ska man gå runt och ångra sig så kan man ju lika gärna sluta andas eller nått.

Om jag ångrar något, så är det sådant jag INTE gjort eller sagt.

Jag ångrar alltså ingenting som jag sagt eller gjort faktiskt! (jag försöker iallafall tänka så, skulle ju älta ihjäl mig annars till ingen nytta alls lixom)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0