FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Händelserik dag...

Nu ligger jag nerbäddad i sängen och är helt jävla slut. Det blev lite mycket idag med allt, kände av det ordentligt på eftermiddagen, fick domningar i ansiktet och händerna, började bli yr och såg dubbelt så jag var tvungen att lägga mig på soffan i köket nån timme och bara blunda...

Idag hade Vilder med sig en kompis från sin klass hem, så jag fixade våfflor till mellis åt dem, sen har de hoppat i sängen och spelat wii så ögonen är typ 4-kantiga. Men de har haft skoj, inga fler tårar över Oliver då de varit fullt sysselsatta med spelet.

Jag har sytt 4 nya kuddar till soffan i köket, köpte 2 stuvbitar i centrum med så söta koppar på häromdagen.

Delade varje bit på 2 och satte ett annat tyg bak, ett rosa och över det rosa en spetsgardin jag hittade som jag klippte sönder.

Ganska nöjd... men de känns inte riktigt färdiga än.




Funderar på att sätta nått band runtom på kanterna...? men får se om jag orkar.



Men fort gick det, sydde dem på en halvtimme ca. Fort ska det gå, annars är det lätt att jag tröttnar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0