FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Lite bilder på barnens rum..



Flyttade ut barnens säng från lilla rummet in till det stora, gissa om det var bökigt att få överdelen på plats helt själv? Tror jag höll på i minst en timme bara för att få upp överdelen på sängstolparna. Inte det lättaste, men trägen vinner och skam den som ger sig! *kan själv*

*STOLT*

 



Satte upp den gamla hyllan där den satt förrut, å sen in med lite lådor och upp med lite tavlor med kidsen på väggen.

Tog bilderna på rummen igår... nu är det ännu finare och mer städat.

Jag fick tag på nycklarna till grovsoprummet idag förresten.!!!


Och det var typ TOMT!!!
Händer typ ALDRIG! Har haft sån jävla otur varje gång jag haft bärhjälp å ska slänga grejer, antingen har nycklarna varit på vift, eller så har det varit knökfullt, men chansade idag, å kontainern var nästan tom... fast bärhjälp hade jag inte. Har sprungit som en jojo fram och tillbaka dit med en massa grovsopor, 10 svarta säckar var det minst! Så grymt skönt, nu går tvättmaskinen på högvarv för alla kläder håller typ på att ta slut i barnens byrålådor.







 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0