FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Mysig dag, Vilder är ingen badkruka direkt!



Idag har vi varit ute typ hela dan, bara varit på rummet korta stunder för att lämna påsar då vi handlat.

Vanessa hittade en flamencoklänning med matchande skor till, och så köpte vi en present till Vilgot, en söt väckarklocka, som han har önskat sig förrut.



Vilder hittade en "diamant" som han ville köpa....


Idag handlade vi på Lidl, kändes lite skumt. Nästan som hemma förrutom att man kunde köpa alkohol där.

Lunch åt vi på Burger King, inte billigt direkt!


Vilder surade lite, vägrade att ens smaka på kycklingen, fast jag förstår honom lite, den såg inte ut som hemma direkt, den såg ganska skabbig å äcklig ut.

Jag ville ha en whopper juniormeal, men det fanns inte... bara nån jävla super.



Idag har Vilder badat, fattar inte att han ville det, för såååå varmt är det faktiskt inte.

Han badade både i havet och i poolen.

Men han sken ikapp med solen och lekte i vattnet tills han var alldeles dyngblöt och kall.







-Mamma, vet du varför jag ser ut så på bilden? frågar Vilder då vi kollar igenom dagens bilder.

-Det är för att jag skulle komma och krama dig, för jag ÄLSKAR dig!

Ibland smälter man, han vet vad han ska säga den lille gossen.



Sen på eftermiddagen gick solen i moln, men vårt humör har varit på topp endå.

Promenerat massor och lekt.


Nu ligger vi mätta och belåtna efter middagsbuffén på hotellet, en massa mat å GLASS har vi tryckt i oss. Nu softar vi i sängen på hotellrummet och ska äta lite gott och kolla på Solsidan på nätet...

sen lär vi sova som grisar i denna sköna säng!

Vilder har förresten slutat att säga "fett" om allt.

Typ FETT bra, FETT dåligt osv.. som han alltid sa förrut.

Nu säger han istället;
-Fy fabian! om det mesta. Positivt som negativt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0