FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

God Morgon!

Lyckades efter en stund somna om igår, la mig i Vanessas gamla rum, sov riktigt skönt tills minstingen kom och kröp ner vid 6-tiden, då blidde det ännu mysigare några korta sekunder tills jag frågade om det var mysigt att ligga i en riktig prinsess-säng, men jag ändrade mig snabbt till KONUNGA SÄNG då han gegerad drog upp täcket över ansiktet av förnärmelse.

Sen låg vi kvar och busade en stund, ringde min ena telefon som säger BABIANARSLE och han dog av skratt varje gång HANS bild kom upp, råkar nämligen vara så att enda bilden jag har i den är på Vilgot, och den la jag in som bakgrund.

Men det uppskattades och vi skrattade tills tårarna rann. MYS!

Vanessa är vaken nu,
har lovat henne att forstätta läsa ur min dagbok jag skrev som 13-åring, vi började igår, skitkul tycker hon och lite kul för mig med, för mycket knas som jag gjorde som barn hade jag glömt.. ;)

Nu ska vi samtidigt spela wii med Vilgot här, många bollar i luften!

Men snart blir jag BARNFRI!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0