FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

God morgon!

Har varit riktigt kass på att blogga sista dagarna, men jag har inte känt mig på topp direkt. Nu sitter jag i ett mycket tyst hus, alla barn sover utom Vilgot som ligger skavfötters med mig i kökssoffan och spelar nintendo ds.

Så just nu njuter jag av "lugnet före stormen", och sen längtar jag tills imorrn då skola och dagis börjar igen så att vi kan komma in i normala rutiner igen, känner att det blivit lite kaos på tillvaron sista tiden här.

Igår städade jag bort julen, eller det var väl att ta i, men jag plockade ner och bort julgranen, städningen får bli idag eller nått.

Igår mådde jag inget vidare, men nu är jag grymt utvilad och känner mig rätt pigg och glad här i skrivande stund.

Idag hoppas jag på att jag kan hämta min traderavinst, tycker att jag gjort ett riktigt klipp, men det återstår att se då den är på plats, stod inga mått nämligen i annonsen.

Vad det är säger jag inte än... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0