FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Grymt osocial men effektiv

Idag har jag fått en del gjort, fast jag borde kanske lagt krutet på annat, som t ex slänga ut de bruna pinnarna under trappan som har en grön typ myrstack under sig, fast utan myror... Ja en jävla massa granbarr!!

Men det ska ut imorrn tänkte jag, och så måste jag göra saker i MIN ordning även om det kanske för någon annan helt saknar logik.

Ska lägga upp bilder imorrn, håller på att renoverar köket ganska ordentligt kan man säga... farsan skulle gråta om han såg mig "in action", för jag gör saker lixom på mitt sätt, ibland lite baklänges...

Så jag lägger inte ut bilder förrän det är klart tänkte jag. ;p

Förresten, så fick jag idag veta att jag nån gång under våren ska få en av mina högsta drömmar uppfylld, att klappa delfiner!!!! Min faster ringde, hon tar med mig till Kolmården där vi ska få träffa delfinerna på väldigt nära håll!



*längtar så in i helvete*





Nu ligger vi alla i min säng och kidsen kollar på film, Långben.

Imorrn ska de till skolan och jag ska till läkaren såg jag i almanackan, har visst ett återbesök på vårdcentralen.

Har slarvat lite med att skriva in saker i kalendern, måste gå igenom en hel hög med papper imorrn, har en massa tider inbokade på olika håll och i nuläget är inte läget alls under kontroll!

Just nu är det lixom lite multiball och jag vet att jag måste passa mig väldigt noga för TILT.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0