FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Hej hopp jag lever!

Ja allting är relativt, och man måste försöka tänka positivt: Jag lever. Jag överlevde denna nattsvarta djupdykning under isen. Tack vare lite avlastning som jag faktiskt fick just då jag behövde den som mest.

Annars hade jag nog legat på sjukhus igen, inte att leka med då man bränner ut sig och craschar in i väggen, då är det bara spillror kvar från mitt forna jag och att återhämta sig är en ganska lång väg. ´

Har ju känt signalerna ett tag nu åt vilket håll det var på väg, har riktigt bra självinsikt nuförtiden, känner snabbt igen då det är dags att varva ner/få lite avlastning. Men vissa saker är ju MÅSTEN och blir det för mycket så blir det bara kaos och oreda i skallen.

Städat har inte blivit mycket av, men det är ínte direkt prio 1 på mina listor. Var mysigt att få hem barnen igen efter en ganska tyst och händelselös helg. Nu sover de små och jag ska strax försöka mig på att sova jag med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0