FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Jahapp

Vilgot däckade i soffan strax efter kl 4... Vanessa somnade i min säng, väckte henne och hon är alldeles varm, blank i ögonen och rosig om kinderna.. FEBER. Så det blir till att vara hemma imorrn för hennes del.

Jag håller på att fixa middag, ost och skinkpaj, Vilgots favoriträtt. Men gör den till lite senare, så att han hinner vakna och bli hungrig.  Gissar att det blir sent ikväll. För oss alla utom Vilder då som hållt sig vaken och börjar se en aning trött ut här....

Vilder har jag lovat pannkakor, för han äter inte paj.

Så jag har att göra.... som alltid. Busy woman. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0