FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Lill Lördag lite baklänges

Vilgot vaknade efter en stund, SKITSUR och skulle absolut INTE ha nån paj, för det har han minsann slutat tycka om.

Men efter nån timme så dög det med en bit paj endå... Nu har de borstat tänderna óch tagit på sig pyamas... blev lite senare än tänkt, men skitsamma, de får somna till en film ikväll i min säng.

Jag har fixat färdigt lite mer i köket, börjar bli riktigt nöjd! Jag mår mycket bättre nu än jag gjorde tidigare idag, ibland är det guld att se till att vara sysselsatt upp till tänderna typ.



skåpen borttagna och lite spackel


sen lite färg, koncentration, såg, vattenpass, jävlar anamma, och några hyllor senare...



Inte färdigt ännu men nu börjar det likna nått iallafall. Ja, likna nått som JAG vill att det ska vara.

Kan själv, är mitt motto!

Det du kan göra imorgon ska du helst göra idag om du inte gjorde det igår.



Buspojkarna i sina pyamas.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0