FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Lördag, nu har jag vaknat, igen.

Började må illa efter 3 koppar kaffe, och vinet till middagen igår bidrog med en huvudvärk som var riktigt vidrig, så jag tog en iskall dusch och sen en kokhet över skallen, (brukar vara effektivt mot huvudvärk då den är som mest outhärdig, att chocka kroppen/hjärnan så den kommer på lite andra tankar) sen kröp jag ner under täcket igen med lite värktabletter innanför västen och sov tills nyss.


Det behövdes. Var sjukt länge sen jag drack rött vin, glömde helt bort det där med "varannan vatten".

Idag ska jag förhgoppningsvis hämta några grejer jag köpt på Tradera, sen blir det till att städa järnet ikväll, nu på dan pallar jag inte, vågar inte sätta på nått som låter just nu eller röra mig för snabbt, avvaktar tills huvudvärken är helt borta.

Sen e dammsugaren endå trasig, den pallade inte trycket med alla granbarr som låg som en stor myrstack under trappen.

Så nu är det mindre granbarr där, men lite mer granbarr på andra ställen här i huset... Alltid är det nått, men som Karlsson på taket skulle sagt; -De e en vääärldslig sak!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0