FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

yr å ont i skallen..

Gissar att det är pga antibiotikan som jag mår som jag gör. Har legat på soffan och allt har typ snurrat å jag har mått illa som faan. Tack snälla Lotta som ringde efter mat till mina barn och låter dem äta där!! Nu har jag iallafall satt mig upp och huvudvärken är inte längre lika intensiv. Skönt!

Pisstråkigt att bara vara hemma,
hoppas att jag mår bättre imorrn så att jag kan jobba en stund, sen måste jag lämna papper och en massa annat. Sen blir helgen full utav städning, börjar synas att man inte varit på topp sista tiden...

På söndag kommer familjen och firar mig, min "fest" som jag skulle ha på fredag har jag skjutit upp, vill vara på TOPP då jag festar loss!!

Känner att det ska bli grymt skönt att få vara lite barnledig i helgen, var ett tag sen sist och det känns, i precis hela kroppen och i öronen och tålamodet börjar tryta.

Funderar lite på att låsa in barnens wii och nintendo ds på obestämd tid, sånt jäkla tjaffsande och bråkande om det heeeeela tiden!! Man kan ju bli galen för mindre lixom!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0