FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

-Mamma, googla på RÖVHÅL!!

Vilgot springer från matbordet mitt i sin efterrätt och helt appropå ingenting då jag sätter på min dator inne i vardagsrummet eftersom jag tycker det är för kallt för att sitta ute och äta glass nu.

Han ropar entutiastiskt med hög röst:

-Mamma, googla på det där rövhålet som vi gjorde förrut, visst va de kul, när vi såg en massa RÖVHÅL!!!! Baaa, fett coolt mamma, gooogla nu på bildsök!!

Ungen ser helt maniskt överlycklig ut när han vrålar och jag får förklara för mormor och morfar varför han kläcker ur sig en sån sak.

Kan ju förklara att den lille herrn satt bredvid mig vid datorn för nån vecka sen då jag skrev fel och det blev fistel istället för mistel eller nått på bildsök...


Ja ungar!!!! Jisses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0