FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Duktig flicka!

Åt lite frukost sen gick jag och la mig i sängen strax innan 9 för att försöka sova en stund. Jag somnade aldrig men låg och vilade en timme ca, sen jävlar, började det brinna i baken på mig och jag har röjt massor, plockat leksaker och skräp och fyllt en massa sopsäckar, 6 säckar och 2 flyttlådor har jag släpat upp På vinden och 4 säckar står i hallen och ska slängas.

Å jag e en aning svettig. Måste ta en paus nu, började nysa så in i helvete, är ju damm-allergiker så ni kan ju tänka er...





Här är några bilder på hur det såg ut då jag började slita....
sen ikväll lägger jag in "efter" bilderna tänkte jag.





Och då har jag alltså bara PLOCKAT så att golven är tomma, sen måste jag dammsuga, skura... å sortera alla kläder å vika. Men nu tar jag en paus, sen petar jag i mig nån allergitablett innan jag tar itu med resten.


Älskar min klockrena skylt, den kommer till ofta till användning!





Kommentarer
Postat av: Therese

haha ja gillar skylten!! Var har du köpt den? Måste ju ha en sån, passar ju så bra in på mig.. :P Kraam!

2011-07-06 @ 16:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0