FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Ett VRAK

Vem då?

 

Jo.. jag!   

Fy fan för denna dag, livat värre, trött så in i helvete och febern har stigit, tog tempen nyss. Nu är det nedräkning här tills pojkarna åker iväg med sin pappa över helgen, kunde inte bli bättre! Heeelt slut är jag, haft riktiga fighter med kidsen, stått på mig och härdat ut deras gap å gnäll å tjat och trots.

Mamma bestämmer ju, men fy satan vad den här mamman är slutkörd nu....!

 

Det blir andra bullar då de kommer hem igen, jag ska plocka undan deras leksaker (igen!!) och så ska de få göra sig förtjänt av att få dem tillbaka genom att bete sig som folk och LYSSNA på mig.

Vilgot har varit rätt duktig idag, den enda som lyssnat och tagit åt sig av det jag sagt någorlunda, så han ska få en present då han kommer hem har jag tänkt, vill inte straffa Vilder med däremot belöna det goda beteendet som Vilgot visade mitt i allt.

Ja vad fan ska man göra lixom?

Fick nyss veta att de blir hämtade strax innan halv 6, sen blir det vila för min del... phu!!!!

*härdar ut - måste ju*


För att få ur mig alla aggressioner och frustationer idag så släpade jag dessutom ut bardisken på altanen och sågade en massa i den... så nu är den lite... ja... hmm... mindre typ. Men det blir nog bra i slutändan. Bättre det än att tok-shoppa på nätet eller göra nått annat dumt lixom. Å köra huvudet i väggen, det kan jag ju inte heller.

Just nu är jag full utav svett och sågspån, tom i skallen och varm, ipren efter ipren och sen en rejäl dos TÅLAMOD. vill bara ta ett bad å sen sooooovaaaa.... ZZzzzZZZZzzZZz 


Jo det känns att man lever!

Imorrn, är en heeeelt annan dag!!! Phu!!!

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0