FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Fy satan fullt ös medvetslös

Badat och fiskat och fått öronen fullkomligt söndertjattrade och söndertjatade av de små vildarna.




Att fiska som annars är så rofyllt.. jisses säger jag, inte det minsta rofyllt med de små ligisterna, krokar, linor, tjatter tjat, tjatter tjat, tjatter tjat och masken skulle på kroken och de små fiskarna av, inte vågade de peta på varken fiskar eller maskar så jag fick jobba hårt. Jag hann inte sitta många sekunder och njuta utan kände mig mer som ett skållat troll eller nått sånt.





WOW, fångade dem båda på samma bild!! ;p


Vilgot stolt och lite rädd för den lilla abborren....

Han tittade storögt på mig då jag var tvungen att vrida huvudet av den eftersom den hade svalt hela kroken.

Hehe, det trodde de inte om mamsen minsann!

Visade hur man sätter fingret i munnen och bryter nacken bakåt och sen vrider man... Hehe, RESPEKT!

De såg något äcklade ut...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0