FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Hela barnaskaran hemma nu

Vanessa mår toppen, skönt, inga mer spyor! Däremot har jag känt mig illamående å skum hela dan. Ja alltså, skum på ett skumt sätt, inte mitt "vanliga" skumma sätt. ;p


Fläkten är på i alla rum, barnen håller sams änsålänge... men jisses så ROLIG Vilgot låter då han pratar... han har lagt på sig nån slags dialekt, så han låter preciiiis som Anki (ankan i Anki och Pytte), hahahahaha, låter sjukt kul när han pratar. Ska försöka filma han i smyg så ni får höra...



Längtar tills denna dag är slut, är pissförbannad på vädergudarna och SMHI, de kan kyssa mig där bak med sin äckliga kvalmiga skinande sol. Jag vill ha REGN!!

Fick 2 par nya jeans idag av pojkarnas pappa, tackar tackar, skitnöjd och de sitter perfekt. Passar ju väldigt bra nu när jag har blivit för stor för att komma i alla jeansen jag hade för ett år sen.

Min zipperall har fått en STOR blå-lila fläck på ena fickan som inte går bort, så jag har experimenterat lite med klorin. Sprayat över hela och sen lagt den i klorin... å nu ligger den i tvättmaskinen. Ska bli spännande att se resultatet.

Såhär såg den ut med den stora fläcken.. lägger ut "efter" bilder på den när den e klar i tumlaren.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0