FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Seeega morgon

Försökte lägga mig bredvid kidsen och somna om, men det gick inte så jag började plocka och städa och skulle precis sätta på dammsugaren när jag insåg vad klockan var, nämligen 5!! Tror inte mina nya grannar skulle uppskatta ljudet av dammsugaren så jag hoppade över den istället och började... möblera om lite. Så tyst jag kunde såklart, jag dör av skam om någon hört mig släpa och flytta lite möbler!!!

Fy vilket FEL första intryck mina nya grannar skulle få av mig dessutom;

"den där morgonpigga hurtiga jäveln som är städgalen"

Vore ju nästan lite komiskt. Fast bara nästan.


Fast jag har varit duktig, inte suttit och nätshoppat nått alls, trots alla lockande saker å grejer som bara är ett klick bort på internet.

*stolt*

Har en viss känsla av att denna dag kommer att bli underbar, ja helt fantastiskt. Varför vet jag inte.. bara en känsla, men en härlig sådan! Känner att jag mår bättre och inser nu såhär i efterhand att jag under en längre tid vistast i ett ganska trångt och kyligt rum där det varit svårt att andas.

Sådan märklig känsla, som då man vant sig vid ett envist surrande ljud som plötsligt tystnar, och man lixom blir förvånad över hur TYST det blev då man tyckte att det redan var ganska tyst innan.

*håller-kvar-känslan-och-njuuuuuter*


(Några gamla bilder på mig, typ 8 år sen eller nått sånt)






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0