FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Tastelines matkasse!!!

Leveransen kom igår, såååå jäkla skönt med att få allt packat och klart och lämnat vid dörren. Maten som kommer är riktigt riktigt bra dessutom, har absolut inget att klaga på när det gäller kvalitén på maten.





Dessutom får man rabatt på sin egen kasse om man värvar någon annan, och jag har nu 2 värvade medlemmar såg jag nyss, vilket betyder att jag får 40:- rabatt på min nästa leverans.

Och om DU går med du oxå, får DU hela 300:- rabatt på DIN första matkasse! Inte illa va?

Klicka HÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0