FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Blä blir så sur...

Pga nån annans slarv så har jag inte fått mina pengar... så med andra ord så har en del räkningar som går på autogiro inte kunnat dras och sen har jag minus på kontot, vilket betyder att jag får ytterligare en avgift på 95:-

Surt! Jag som fyllde i och lämnade allt i god tid, sen det löjliga pappret från där jag arbetstränar som jag ska lämna in, för jag får ju hela 5:- timmen!!! Wow, vilken bonus! Akta er, jag kan bli RIK! Hela 80:- var min bonus förra månaden!

Att jag arbetstränar har jag valt själv, är egentligen heltidssjukskriven i botten men har valt att komma iväg lite för åtminstone den sociala bitens skull några timmar varje vecka. Min tanke är ju att jag ska börja jobba på sikt, ja det är det jag VILL iallafall, även om vägen dit i nuläget känns något smal och kantig. Lite som att gå på en gammal hängbro ute i djungeln... Och plugga "får" jag inte på deltid för så säger reglerna... antingen heltid eller inte alls. Störtlöjligt!!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0