FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

God morgon!

Gårdagen var ganska busy men fick en hel del gjort, vi grillade till lunch, invigde min lilla grill för detta år, slutade med att det brann ordentligt i nån jävla borste som låg under spjället i botten (eller vad det heter). Men vi släckte elden och sen njöt vi av grillade hamburgare och sen grillade vi mashmallows. Gott!

Har släpat grenar och kvistar,
sågat och grejat och flyttat på studsmattan, ska försöka få den så långt bort från altanen det bara går, vill ju ha en liten gräsmatta oxå och inte bara en enda fet studsmatta som tar all plats.

Måste låna en motorsåg, men då jag frågade exet så skrattade han hjärtligt och utbrast;

-Nej, jag har ingen motorsåg och även om jag hade en skulle du vara den sista som skulle få låna den!!!

Och sen skrattade han hur mycket somhelst och började prata om hur galet det skulle vara med en motorsåg i mina händer i kombination med mina impulsiva idéer och plötsliga infall.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0