FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Lördagkväll

Känner mig rätt utvilad, har ju sovit en hel del idag, men inte fasiken har jag städat men det skiter jag i.

Har iallafall plockat upp alla kläder från golvet och tryckt ner allt i en stor tvättkorg. Tar å sorterar allt nån annan dag.

Fick se min abslouta favorit, REGNBÅGEN idag, då vi åt började det att spöregna på halva sidan av gården samtidigt som solen sken. Önskar så att jag hade haft min kamera just då och tagit lite bilder från andra sidan tomten, men det fick bli dessa 2 med mobilen från där vi satt och åt. Så mysigt att höra regnet smattra mot taket!!





Var bjuden på middag hos Lotta även idag, som alltid supergott och jag är mätt och belåten. Nu sitter jag hemma igen i mitt kök och har precis hällt upp ett glas vin, tänkte glo lite på tv och supa mig aspackad.

Haha, skoja ju lite, aspackad lär jag inte bli men lite salongsberusad kanske? Eller så kanske jag får ett ryck och börjar städa, eller så kanske jag somnar? Ja mycket spännande att vara jag, helt oförutsägbart och med andra ord så är framförhållning något som inte existerar. Inte i min värld iallafall. Ibland tar det nästan död på mig, ibland fyller det mig med galet mycket och sprudlande liv!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0